Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh informačního systému
Výmola, Petr ; Šmerda, Jiří (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
S rostoucím počtem služeb, které Masarykova univerzita poskytuje svým studentům a s měnící se legislativou se jako nutnost ukazuje implementovat nový informační systém pro zpracování plateb za služby poskytované na univerzitě. Cílem této práce je zanalyzovat současný stav, zvážit požadavky uživatelů, vybrat vhodný informační systém a navrhnout jeho implementaci. Je nezbytně nutné, aby se náklady na zavedení nového systému udržely v přijatelných mezích a především aby systém byl provozovatelný při zachování současného počtu zaměstnanců. Je požadována univerzalita systému z pohledu rozličného charakteru poskytovaných služeb a prodávaného zboží, stejně jako jeho vysoký výkon. Systém musí být schopen zvládat nárůst jak počtu klientů, tak služeb.
Návrh implementace informačního systému do centra sdílených služeb
Kitzing, Erik ; Hurda, Jiří (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom implementácie nového informačného systému do spoločnosti Dixons Retail SSC, s.r.o.. V práci je vytvorená analýza súčasného stavu procesu riadenia dobropisov, ktorý je jedným z podporných procesov cyklu záväzkov. Analýza sa sústredí najmä na popis používaných systémov a väzby medzi nimi. Návrhová časť práce sa venuje implementácii nového systému SAP, a teda návrhu jeho modulu Invoice Cockpit a jeho funkcionalít. Ďalej je uvedený odporúčaný postup konverzie dát zo súčasných systémov a návrh dialógových okien. V závere práce sú uvedené odporúčania pre ďalší postup po úspešnej implementácii nového informačného systému.
Návrh implementace informačního systému do centra sdílených služeb
Kitzing, Erik ; Hurda, Jiří (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom implementácie nového informačného systému do spoločnosti Dixons Retail SSC, s.r.o.. V práci je vytvorená analýza súčasného stavu procesu riadenia dobropisov, ktorý je jedným z podporných procesov cyklu záväzkov. Analýza sa sústredí najmä na popis používaných systémov a väzby medzi nimi. Návrhová časť práce sa venuje implementácii nového systému SAP, a teda návrhu jeho modulu Invoice Cockpit a jeho funkcionalít. Ďalej je uvedený odporúčaný postup konverzie dát zo súčasných systémov a návrh dialógových okien. V závere práce sú uvedené odporúčania pre ďalší postup po úspešnej implementácii nového informačného systému.
Marketingový mix společnosti Voženílek pracovní ochranné pomůcky, s.r.o.
Koutňáková, Martina ; Netočná, Ivana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingového mixu společnosti Voženílek pracovní ochranné pomůcky, s.r.o. a dále přináší návrhy na jeho zlepšení. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy, které souvisí s touto problematikou, analytická část popisuje společnost, její obchodní situací a především rozebírá její marketingový mix. Návrhová část se zabývá konkrétními doporučeními ke zlepšení, která byla vytvořena s přispěním zaměstnanců a jednoho z jednatelů společnosti pana Mgr. Tomáše Voženílka a dotazníkového průzkumu mezi zákazníky. Tato zlepšení by měla vést k rozšíření povědomí o společnosti i jejích produktech a přispět k rozvoji stávajících a vzniku nových vztahů mezi společností a zákazníky.
Návrh informačního systému
Výmola, Petr ; Šmerda, Jiří (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
S rostoucím počtem služeb, které Masarykova univerzita poskytuje svým studentům a s měnící se legislativou se jako nutnost ukazuje implementovat nový informační systém pro zpracování plateb za služby poskytované na univerzitě. Cílem této práce je zanalyzovat současný stav, zvážit požadavky uživatelů, vybrat vhodný informační systém a navrhnout jeho implementaci. Je nezbytně nutné, aby se náklady na zavedení nového systému udržely v přijatelných mezích a především aby systém byl provozovatelný při zachování současného počtu zaměstnanců. Je požadována univerzalita systému z pohledu rozličného charakteru poskytovaných služeb a prodávaného zboží, stejně jako jeho vysoký výkon. Systém musí být schopen zvládat nárůst jak počtu klientů, tak služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.